Page not found

Perhaps you were looking for who we are, browse our portfolio, wanted to get in touch or view our latest news.

Go back home

or

Our latest news

We post our news regularly keeping it fresh. Take a look at our views and options.

Reklama na ekranie diodowym – Nowoczesne metody przekazu

Reklama na ekranie diodowym – Nowoczesne metody przekazu

Polskie ulice pełne są niedopasowanych reklam, które bardzo często wywołują uśmiech politowania niż faktyczne zainteresowanie danym produktem, czy usługą. Nawet w obrębie jednego skrzyżowania możemy doliczyć się czasami kilkunastu reklam na billboardach, które tylko szpecą krajobraz nie niosąc ze sobą wyników sprzedaży dla osób je wykupujących. Czy tego typu reklamy mają jeszcze sens? Czy nowoczesna technologia może wspomóc współczesny marketing na ulicach miast i sprawić, że nasze reklamy będą znacznie bardziej efektywniejsze? Telebimy i ekrany diodowe Coraz częściej na ulicach możemy dostrzec reklamy na telebimach, czy też reklamy na ekranach LED – przyciągają one uwagę nie tylko swoja rzadkością i „świeżością”, ale również poprzez odpowiednie przygotowanie samego przekazu reklamowego. Może się

Billboard, czy ekran diodowy LED/telebim?

Billboard, czy ekran diodowy LED/telebim?

Od jakiegoś czasu przedsiębiorcy zaczynają przykładać znacznie większa uwagę do swoich kampanii marketingowych – dzisiaj reklama ma nie tylko wyglądać, ale musi być przede wszystkim efektywna i przekładać się na zwiększenie sprzedaży. Czy rozwój branży marketingowej, a tym samym stosowanie w niej nowych technologii ma swoje przełożenie na efektywność reklam? Czy tradycyjny billboard może jeszcze konkurować z reklamami wyświetlanymi na ekranach LED, bądź na telebimach? Efektywność reklam Skuteczność reklamy najprościej zbadać poprzez sprawdzenie jej zauważalności i zapamiętywalności przez przypadkowe osoby. Reklama na telebimach, a tym samym reklama na ekranach LED doczekały się wielu badań mających na celu sprawdzenie ich faktycznej skuteczności. Były one przedmiotem badań agencji Arbitron, czy również międzynarodowej

Efektywność ekranów diodowych

Efektywność ekranów diodowych

Reklama na ekranach LED, czy też reklama na telebimach na stała wpisuje się już w nasz reklamowy krajobraz – w niemal każdym większym mieście możemy znaleźć obecnie przynajmniej kilka ekranów tego typu. Zanim jednak zdecydujemy się na uruchomienie własnej kampanii reklamowej właśnie na ekranach diodowych LED, czy też na telebimach, warto wstępnie wytypować potencjalne lokalizacje, które byłyby warte naszej uwagi – nie każdy telebim, czy ekran LED zapewniają taką samą skuteczność! Pomimo tego, że w niemal każdym badaniu i statystyce dotyczącej efektywności ekranów diodowych i telebimów w stosunku do tradycyjnych, statycznych form reklamy, wyniki są bardzo zbliżone i wskazujące na większy potencjał reklamowy dynamicznych form reklamy w przestrzeni miejskiej, to pomija się

adminReklama na ekranie diodowym – Nowoczesne metody przekazu