Reklama na ekranie diodowym – Nowoczesne metody przekazu

Polskie ulice pełne są niedopasowanych reklam, które bardzo często wywołują uśmiech politowania niż faktyczne zainteresowanie danym produktem, czy usługą. Nawet w obrębie jednego skrzyżowania możemy doliczyć się czasami kilkunastu reklam na billboardach, które tylko szpecą krajobraz nie niosąc ze sobą wyników sprzedaży dla osób je wykupujących. Czy tego typu reklamy mają jeszcze sens? Czy nowoczesna technologia może wspomóc współczesny marketing na ulicach miast i sprawić, że nasze reklamy będą znacznie bardziej efektywniejsze?

Telebimy i ekrany diodowe
Coraz częściej na ulicach możemy dostrzec reklamy na telebimach, czy też reklamy na ekranach LED – przyciągają one uwagę nie tylko swoja rzadkością i „świeżością”, ale również poprzez odpowiednie przygotowanie samego przekazu reklamowego. Może się jednak potencjalnie wydawać, że tego typu reklama traci na atrakcyjności w przypadku jej stałej lokalizacji, bądź zwiększenia ilości samych nośników – nic bardziej mylnego! Wyniki badań przeprowadzonych przez n-media wskazują, że reklama na ekranach LED i reklama na telebimach jest ponad 400 (słownie: czterysta!) razy skuteczniejsza niż znane nam „zwykłe” billboardy i jej atrakcyjność nie spada z wyżej wymienionych powodów. Powyższe badania dotyczyły tysiąca losowych osób. Wynika to prawdopodobnie z faktu dużej zmienności kampanii wyświetlanych na tych nośnikach, które mogą w znacznym stopniu zapewnić rotację reklam i nie przyzwyczajają ludzi tak szybko do swojej obecności.

Warto również porównać nowoczesne formy reklamy na ulicach do chociażby reklam mobilnych, tj. reklam na samochodzie. Z tych samych badań wynika, że są reklama na pojazdach jest co prawda dziesięć razy skuteczniejsza od billboardów, to jednak wciąż pozostaje daleko w tyle za reklamami dynamicznymi na ekranach diodowych oraz telebimach. Warto zatem zdywersyfikować nasze kampanie reklamowe i nie trzymać jedynie jednego schematu!

adminReklama na ekranie diodowym – Nowoczesne metody przekazu